Tuesday, August 18, 2009

dapur itu opisku, duniaku......

hmmmm.....nak kata pandai sangat memasak, rasanya aku blum sampai tahap chef...tapi bak kata somiku terchenta,"masakan sayang boleh lawan kedai punye la...." hik..hik..hik...kalo somi sendirik tak puji sape lagik kan....nak dgr faiq puji? hehehe...rasanya setahun dua lagik la kot..umo faiq baru 3 bulan 14hb lepas...tapi yang penting somi ku ini lah qualiti controller paling best sekali...banyak yang aku improve berkat dek tegurannye....tima kasih abang, i love u sooooo much!

anyway, bagi surirumah sepenuh masa macam aku sememangnya dapur itu opis dan dunia aku...lebih2 lagi setelah terjun ke gelanggang bisnes bakery sejak 2003. Bermula dengan mengusahakan baulu original panas, sampai dah keluarkan 8 jenis baulu.. bermacam dugaan aku hadapi dalam mengendalikan perniagaan. Pernah tersungkur jatuh namun berkat dorongan dan sokongan somiku terchenta aku tak berpaling lagi. Langkah aku terus maju hinggalah sekarang aku dah menambah produk iaitu kek dan cupcake.

dan semoga kedatangan Ramadan kali ini turut memberikan keberkatan pada niatku untuk memberikan kepada saudara seagama produk yang bersih dan halal, dibuat di rumah dengan kedua tanganku berbekal rasa cinta dan ikhlas yang melimpah....

salam ukhuwwah untuk semua....

No comments:

Post a Comment